To catch value of the one property form Delphi ???
Outra duvia em rela?§??o ao FastReport ?© se tem a possibilidade de pegar o
valor de uma propriedade do FormDelphi dentro do Designer do FastReport.
Tipo assim eu tenho nos meus Forms uma propriedade que guarda o nome do
Usu??rio que esta logado no sistema, gostaria de mostrar este usu??rio nos
meus relat??rios. Valores de Objetos como query eu consigo pegar e at?© usar
em conjuto com as querys do FastReport, fazendo Master/detail em meus
relatorios...
Se algum puder mim ajudar..
Obs: Os meus relatorios ficam guardados no banco de dados...
1/2 Inglis.....
A duvia in relation to the FastReport is if it has the possibility to inside catch the value of a property of the FormDelphi of the Designer of the FastReport. Type thus I have in my Forms a property that keeps the name of the User who this logado in the system, would like to show this user in my reports. Values of Objects as query I obtain to catch and until using in conjuto with querys of the FastReport, making Master/detail in my relatorios... If some will be able me to help. Obs: My relatorios are kept in the data base...
Atenciosamente
Renio Soares de Camargo
renio@constate.com.br
55 062 272 4477
www.constate.com.br
MSN: renio@constate.com.br
valor de uma propriedade do FormDelphi dentro do Designer do FastReport.
Tipo assim eu tenho nos meus Forms uma propriedade que guarda o nome do
Usu??rio que esta logado no sistema, gostaria de mostrar este usu??rio nos
meus relat??rios. Valores de Objetos como query eu consigo pegar e at?© usar
em conjuto com as querys do FastReport, fazendo Master/detail em meus
relatorios...
Se algum puder mim ajudar..
Obs: Os meus relatorios ficam guardados no banco de dados...
1/2 Inglis.....
A duvia in relation to the FastReport is if it has the possibility to inside catch the value of a property of the FormDelphi of the Designer of the FastReport. Type thus I have in my Forms a property that keeps the name of the User who this logado in the system, would like to show this user in my reports. Values of Objects as query I obtain to catch and until using in conjuto with querys of the FastReport, making Master/detail in my relatorios... If some will be able me to help. Obs: My relatorios are kept in the data base...
Atenciosamente
Renio Soares de Camargo
renio@constate.com.br
55 062 272 4477
www.constate.com.br
MSN: renio@constate.com.br
Comments
A id?©ia que eu tenho para voc?? ?© criar uma tabela 'temp' onde voc?? pode inserir os dados que precisa nela. E no Fast dar um select para buscar. Depois do relat??rio impresso voc?? pode limpar a tabela 'temp' o que acha???
Man, this your translation is very crazy!
The idea that I have for you is to create a table ' temp ' where you can insert the data that you needs in. And in the FastReport you can search it in a select. After the report printed matter you can clean the table ' temp '. What you think about this?